Жаңалық

Кеңесші чат-боттар бизнесті дамытуға қалай көмектеседі

Алдымен боттар тек қана чаттарды белгілі бір қызметке қатысты ақпарат беретін, ал қазір олардың көмегім мен міндеттері күннен күнге өсуде. Содан кейін олар дауыс көмекшілеріне эволюция арқасында айналды, ал енді мінсіз әңгімелесушілер мен жеке стилистерге айналды. Кейбір ретейлерлер өз бизнесін сәтті пайдаланып жұмыс істеп жатыр.

Боттар – бизнес процестерді автоматтандыруға арналған бағдарламалар. Олардың арасында жеке ассистенттер, боттар-промоутерлер, техникалық қолдау қызметінен боттар, чат-боттар және кез келген кеңес беретін боттар бар. Сізге қандай да бір мәселені шешуге көмектесуге дайын жансыз механикалық әңгімелесушілердің көптеген түрлері бар. Чат-боттар пайдаланушылардың үлкен топтарымен ақпараттық өзара іс-қимыл үшін пайдаланылады: олар хабарлама алмасуды немесе дауыстық режимде немесе стандартталған онлайн-әңгіме ретінде жүзеге асыра отырып, клиент пен тауар жеткізушісі арасындағы коммуникацияны жеңілдетеді.

Бот бағдарламасын XX ғасырдың ортасында ойлап табылды. 1960-шы жылдары Массачусетс технологиялық университетінің профессоры Джозеф Вайзенбаум ELIZA бағдарламасын жазды – ол заманауи боттардың бейнесіне айналды. 90-шы жылдардың ортасында электрондық көмекшінің әлемде алғаш рет американдық бағдарламашы Майкл Молдниг ойлап тапты. Бағдарлама Джулия деп аталды және ол Майкл жазған мәтінді оқып, талдады. «Нөлдік» боттардың басында Интернеттің таралуымен форумдарды модерациялау және чаттарды цензуралау үшін желілік викториналарда белсенді қолдана бастады.

2017 жылы WhatsApp күнделікті пайдаланушылар саны миллиардтаған көрсеткіштен асып түсті. Жаңа тез өсіп келе жатқан коммуникация арнасы маркетологтардың, бизнесмендердің және инвесторлардың назарын аударды — олардың аудиториясы әлеуметтік желілерден және электрондық поштадан жедел хабар алмасу жүйесіне белсенді түрде қоныс аударатыны анықталды. Бұл тамаша кеңесші қызмет көрсетудің ең қатаң стандарттарын сақтай отырып және ауа райының немесе көңіл-күйдің өзгеруіне жол бермей, тәулік бойы жылына 365 күн жұмыс істей алды. Өз клиенттерін чат-боталарды пайдалануға үйрету ғана қалды.

Бүгінгі күні – боттар әрбір ірі тауар немесе қызмет сатушысында бар. Олар азық-түлік ретейлерлерінен бастап банктер мен ұялы операторларға дейін осы бағдарламаны пайдаланады. Боттар сұрақтарға жауап береді, тауарды таңдауға көмектеседі, операторлардан кері байланыс жасайды, пікірлер жинайды және сайып келгенде сервисті жақсартады. Ең көп таралған мысал-кез келген ұялы байланыс операторының дауыстық мәзірі.

2018 жылы Mindshare UK агенттігі Humanity In The Machine зерттеуін жариялады: статистика бойынша ботпен тұтынушылардың саны «орташадан жоғары» деп бағаланады. Егер бұл олардың проблемасын тиімді шешуге көмектесетін болса, адамдардың 63% жасанды интеллектпен қарым-қатынасқа жасайды. Бірақ ерекше сенімге дейін әлі де алыс: сұралғандардың 79% – ы кез-келген ботқа адам қадағалайтынына және ол кез-келген уақытта тұтынушының диалогына және жасанды ақылға араласатынына сенімді болғысы келеді. Сол себепті де боттардың дамуы бір орында тұрмай дамып, өз тарихын қалыптастыруда.

Басқа материалдар

Яндекс.Метрика
Back to top button