10 Қыркүйек, 2020
Маркетингтік ақпарат және Big Data

Соңғы кездегі ақпараттық технологиялар дүмпуінің арқасында компаниялар үлкен көлемдегі маркетингтік ақпаратты құрып, таба алады.

Маркетинг әлемі сансыз дерек көзінен алынған ақпаратпен толтырылды. Тұтынушылар өзі қазір маркетингтік ақпаратты тонналап жасайды. Тұтынушылар интернеттегі шолулар мен блогтар, смартфондар, компьютерлер және планшеттер арқылы, қосымшалар мен әлеуметтік медиада өзара әрекеттесу, мәтіндік хабарламалар мен видео және геолокация дерегін орнату арқылы сан ақпаратты компанияларға және бір-біріне ұсынуда.

Маркетинг менеджерлерінің көбіне шамадан тыс дерек келіп көміліп қалатындықтан, ақпарат жетіспейді деу әбестік. Бұл мәселе Big Data тұжырымдамасында жинақталған. Big Data термині қазіргі заманғы күрделі ақпарат өңдеу, жинау, сақтау және талдау технологиялары жасаған үлкен және күрделі дерек жинақтарына қатысты. Жыл сайын дүниежүзіндегі адамдар мен жүйе триллион гигабайт ақпарат жасайды. Бұл 2,47 трлн ескі CD-ROM-ды жеткілікті дерекпен толтыру үшін айға төрт рет барып-келуге жетеді. Әлемдегі барлық деректің 90%-ы соңғы екі жылда ғана жасалды.

Big Data маркетологтарға үлкен мүмкіндіктер ұсынумен қатар үлкен қиындықтар да тудырады. Деректің бұл түрін тиімді қолданатын компаниялар тұтынушылар жайында мол әрі жаңа ақпарат ала алады. Дегенмен көп дерекке қол жеткізу және оларды таңбалау – қиын міндет. Мысалы, Coca-Cola немесе Apple сияқты үлкен тұтыну тауарлары брендтері де өз бренді туралы әлеуметтік медиа желілерінде және басқа да дерек көзінде онлайн пікірталастарды бақыласа, күніне 6 миллионға жуық, жылына 2 миллиардтан артық қоғамдық сұхбаттасуды көруі мүмкін. Бұл – кез келген менеджер қорыта алатыннан да артық ақпарат. Сондықтан маркетологтарға көбірек ақпарат емес, жақсы ақпарат қажет. Және олар қолындағы ақпараттың барлығын тиімді пайдалануы керек.

Аружан Мырзатай
Ruh.kz
Фото: ашық дереккөздерден