Жаңалық

Өз авторларын миллионер жасаған әлемдегі ең танымал 10 блог

Адамдар әртүрлі  себептер бойынша блогтар жүргізе бастайды: кейбіреулер жай ғана адамдармен өз ойларымен бөліскісі келеді, басқалары  белгілі бір өнімді сату немесе оны ілгерілетуге ықпал ету мақсатын қояды, үшінші осылайша өз-өзіне көмектесуге тырысады. Блог қалай басталса да, ол кенеттен табысты бола алады және оның авторына  миллион доллар әкелуі мүмкін. Сіздерге блог жүргізіп, әлемдегі ең табысты және оқылатын топтаманы ұсынамыз.

1. «Хаффингтон Пост» (The Huffington Post)

«Хаффингтон Пост» блогы Кеннет Лерер, Эндрю Брейтбарт, Ион Перетти және Арианна Хаффингтон құрылды. Блогта саясат, бизнес, қоршаған орта, ойын-сауық, технология және т.б. тақырыптардың кең ауқымын қамтитын жаңа контент үнемі пайда болып отырады.

Блог тұжырымдамасы 2005 жылдың мамыр айында ойластырылды, ал жоба бірнеше күннен кейін іске қосылды, бір жылдан кейін ірі банктердің бірі $5 млн жобаға инвестиция салды, ал бірнеше жыл өткен соң, қаражат жинау және түрлі инвестициялар арқасында блог 2011 жылы $15 млн астам жинады $315 млн блогты «AOL» компаниясы сатып алды, ал құрушылардың бірі-Арианна Хаффингтон-бас редактор лауазымында қалды. Қазір блогта көптеген адамдар жұмыс істейді: мысалы, штатта 9 000 тұрақты автор бар, олардың арасында саясаткерлер, атақты және беделді ғалымдар бар. Блог Америка аудиториясы үшін ғана емес, сондай — ақ осы елдер азаматтарының мүдделеріне бағытталған канадалық, британдық, француз, итальян және испан нұсқалары бар. Блог жақсы танымалдылыққа ие болды және оқырмандардың сеніміннен шықты, 2009 жылы “Forbes” журналы  Хаффингтон постты  12-ші орынға қойды.

«TechCrunch»

«TechCrunch» өз беттеріне жаңалықтар мен ақпаратты, сондай-ақ технологиялармен байланысты ақпаратты орналастырады. Блог 2005 жылы Майкл Аррингтон құрды, ал кейінірек «TechCrunch» контентінің базасында «TechCrunch Network» жалпы атауымен белгілі тақырыптағы басқа да блогтар құрылды: мысалы, тек қана компьютерлер мен мобильді құрылғыларға арналған блог бар — «MobileCrunch». Сондай — ақ, барлық «TechCrunch» мазмұны француз және жапон тілдеріне аударылады – «TechCrunch France» және «TechCrunch Japan» тиісінше, бұл қадам блогқа үлкен танымал болды. Қазір блог құны $ 100 млн құрайды.

«Gawker»

«Gawker» 2003-ші жылы Нью-Йорктің тұрғыны Ник Дентонмен құрылды және аудиторияға әлемдік атақты — актерлер, музыканттар, саясаткерлер туралы барлық ақпаратты білуді ұсынады. Жұлдыздар мен көрнекті әлемдік саясаткерлердің өмірінен алынған қауесеттер, өрлеулер, жаңалықтар мен оқиғалар жиі жарияланады (күн сайын орташа есеппен 20-30 мақаладан), ал қайнар көзі басқа да танымал БАҚ-тардан анонимді хабаршылар болып табылады.

«Lifehacker»

«Lifehacker» – бұл күнделікті өмірді әлдеқайда жеңіл және жағымды ету туралы негізгі кеңестер, сондай-ақ гаджеттер мен бағдарламалық қамтамасыз ету әлеміндегі жаңалықтар туралы ақпаратты қамтитын блог. Қазіргі уақытта блог «Gawker Media» компаниясына тиесілі және «Microsoft» – тан айтарлықтай қолдау алады.

«Lifehacker» 2005 жылы іске қосылды Джина Трапани: бірінші уақытта ол блогта бір жыл жұмыс істеді, ал бір жылдан кейін оған тағы екі редактор қосылды. Блогтар бірегей қызықты контентке ғана емес, сонымен қатар «Sony» компаниясының елеулі инвестицияларына да міндетті. Ол Жапония мен Австралияда ең танымал және бүгінгі күні оның құны — $109 млн.

«Mashable»

«Mashable» блогында веб-сайттар, технологиялар және әлеуметтік медиа туралы жаңалықтар жарияланады. 2005 жылы шотландық жасөспірім Пит Кэшмор блогын құрды, және БАҚ жаңалықтарына басты назар аударылады,  технологиялар, ойын-сауық, онлайн-ойындар, кинематограф, мем және гаджеттер әлеміндегі оқиғалар туралы мақалаларда кем емес. «Mashable» — әлемдегі ең ірі сайттардың бірі: 2009 жылы ол әлемнің үздік 25 блогының қатарына кірді. 2013 жылғы жағдай бойынша блог «Твиттерде» 3,2 млн жазылушы және «Фейсбукте» 1 млн жазылушы бар.

«Fail Blog»

Бен Хах 2008 жылы осы блогты құрды, оның беттерінде барлық мүмкін әзіл, анекдоттар, комедиялық бейне және фото — әлемнің кез келген күлкілі жағдайлар жарияланады. Блог іске қосылғаннан кейін бес айдан кейін «Cheezburger Inc» компаниясы сатып алды, оның негізгі табысы инвестициялар мен жарнама блогында жарияланатын табыс түседі. Ай сайын сайтқа миллионнан астам бірегей келушілер кіреді, ал 2009 жылы «Fail Blog» жасаушылары жыл сайын шығарылып, жақсы сатылатын әзілдері бар өз кітабын шығарды.

«Smashing Magazine»

«Smashing Magazine» дизайнерлер мен веб-әзірлеушілерге арналған кеңестерді жариялайды. Блог 2006 жылы Свен Леннартц пен Виталий Фридманмен құрылған. Олар  әртүрлі бағдарламаларды қамтамасыз етуге және веб-кодингке арналған бағдарламаларға, сондай-ақ желілік индустрияда жұмыс істейтін адамдарға бағытталған барлық жаңа құралдарға баға береді. Сонымен қатар, блог жасаушылар ғаламтор-Бизнестің дизайны мен дамуы бойынша өз оқулықтарын шығарады. Сайтта веб-әзірлеушілер мен веб-дизайнерлерге көмек көрсету үшін жағдай жасалған.

«Business Insider»

Бұл блог бизнес туралы әр түрлі ақпаратқа арналған, ол 2009 жылы Кевин П. Райан құрылды және бүгінгі күні мұндай ақпараттың сенімді жеткізушілерінің бірі болып саналады, өйткені барлық мазмұн беделді мамандар түсіндіреді. Барлық аналитикалық жаңалықтар БАҚ-та пайда болғаннан кейін бір сағат өткен соң жарияланады,ол үшін 45 тәжірибелі журналист оқиға үнемі «мониторлайды».

«Engadget»

«Engadget» желілік технологиялар туралы блог 2004-ші жылы Питер Рохаспен негізделген. Онда тұтынушылық электроника мен технологиялық гаджеттер әлемнің  жаңалықтары жарияланады. Сайтта жиі технологиялық жаңалықтарды әзірлеу туралы, сондай-ақ, сарапшылардың қандай да бір гаджеттер туралы пікірлері пайда болады. Блогта ондаған аналитиктер мен кәсіби журналистер жұмыс істейді. Блогтың бас редакторы Даррен Мерф, Гиннестің рекордтар кітабына әлемдегі ең жемісті кәсіби блогер ретінде енді. 2010 жылдың 5 қазанындағы жағдай бойынша ол 17 212 мақала жариялады.

«The Daily Beast»

Әлемдегі барлық оқиғалар туралы жаңалықтар мен пікірлер жариялайды. Сәнді көрсетулерден курьезге дейін тақыоыптарды қамтиды. Блог 2008 жылы негізделген Браун, ал 2010 жылы компания «Newsweek» – мен бірікті, бұл екі тарапқа да ақша қаражатының үлкен ағынын әкелді. Блогқа үлкен табыс «Beast books» кітабын да әкеледі, оның мазмұны сайттың жыл ішіндегі ең қызықты материалдарына негізделген. Сонымен қатар, блог бірнеше жеке рейтингтер жүргізеді — мысалы, университеттер, журналдар және т.б. Блог аудиториясы айына үш миллион пайдаланушыларды құрайды, ал «The Daily Beast» құны қазіргі уақытта бағаланады $100 млн.

Басқа материалдар

Яндекс.Метрика
Back to top button