Жаңалық Редакция таңдауы

ҰБТ кезінде әр пән бойынша жиналған ең жоғары және орташа балл қандай

Биыл 154 мың талапкер Ұлттық бірыңғай тестілеуді тапсырды. Оның ішінде түлектердің 76%-ға жуығы қазақ тілінде, 24% - ы орыс тілінде, 0,1% - ы ағылшын тілінде тестілеуден өтті. Екінші жыл қатарынан ҰБТ электронды форматта өткізілді.

Тестілеу қорытындысы бойынша 103 мыңнан астам талапкер шекті балл жинады, бұл қатысушылардың жалпы санының шамамен 67%-ын құрайды. Бұл көрсеткіштер өткен жылмен салыстырғанда 7%-ға артқан. Тестіленушілердің 51 мыңға жуығы немесе 33%-ы шекті балл жинай алмады, деп хабарлайды Ұлттық тестілеу орталығы.

ҰБТ орташа балы 66 балды құрады. Ең жоғары балл – 139 балл. 3179 оқуға түсуші 120 балдан жоғары нәтижеге қол жеткізді.

Тестілеу бес пән бойынша өткізілді: үш міндетті және екі бейінді. Тест тапсырмаларының саны 120, оның ішінде Қазақстан тарихы бойынша – 15, математикалық сауаттылық бойынша – 15, оқу сауаттылығы бойынша – 20 және екі бейіндік пән бойынша – 35 тапсырма. Тестілеу ұзақтығы – 4 сағат (240 минут).

«Ерекше білім беру қажеттіліктері бар талапкерлердің тестілеуді ыңғайлы тапсыруы үшін ҰБТ тапсыру уақыты 40 минутқа ұзартылды. Сонымен қатар, олар үшін сызба және диаграммаларсыз сұрақтар жасалды. Қабылданған шаралар арқасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тестіленушілер саны артып келеді. Егер 2021 жылы негізгі ҰБТ-ға 90 бала қатысса, биыл олардың саны 10 есеге жуық артып, ҰБТ-ға ерекше білім беру қажеттілігі бар 811 бала қатысты», – деді ҚР ҒЖБ Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаментінің директоры Гүлжан Жарасова.

Электронды форматта өтетін ҰБТ-да апелляцияға беру оңай, әрі ыңғайлы. Тестілеу қорытындыларымен келіспеген жағдайда талапкер бұрынғыдай келесі күнді күтпей-ақ дереу апелляцияға электрондық форматта өтініш береді. Биыл апелляцияға 50 мыңнан астам өтініш берілді, олардың ішінде 318 өтініш қанағаттандырылды. Мемлекеттік комиссия жұмысын аяқтады, талапкерлердің сертификаттары жеке кабинетте қолжетімді.

Басқа материалдар

Яндекс.Метрика
Back to top button